12 dec - första lucia och sen uppdatering...

Det vart inge bloggande igår för jag han inte. men jag kan ju säga att jag äntligen fick min kamera igår på träningen =D mycket fina bilder blir det. tuvär så vet jag inte hur man gör med redegerings programmet jag fick med och sånt då det irreterar mej, mebn ska läsa igenom all dendär skiten.

Idag vad det lucia och det va mkt fint tror jag;) iaf från det håller jag såg de;) det är nästan så att man heldre vill kolla för att det är fint än vara med och göra de fint:P haha men det är kul att va med i kören ockås jue. det va tuvär inte lika pirrigt innan som det var förra året och de är lite synd för det är roligt när det pirrar i magen och men är nervös för då blir man nöjdare och gladare när man är klar.

sen efter skolan gick jag hem till linn en stund och vi satt typ där och pratade i två simmar i hennes soffa:) och så såg man snön falla ner från himmelen utanför hennes fönster. snacka om att jag hade velat haft nya kameran då:D men men de kommer fler dagar. Imorn äre lucia igen och det ska bli mucho funny! =D kom och kolla hörrni!  ciao~
























Lucia bilder va de där och troligen kommer det fler imorn efter allmenheten:) jag längtar tills jag lär mej programen men jag har inte tålamod!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj en sån vacker bild på mig :D

2008-12-14 @ 19:44:37
URL: http://miiiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0