Annanda jul, tror jag:P

vaknade av att pappa veckte mej-.- igår fick jag inte sitta vid datorn och göra klart det senaste inlägget för han tyckte jag skulle gå och lägga mej , typ klockan 1. och då vart jag arg på han. och sen idag så väckte han mej och sa att du kan gå och hålla på med din blogg nu så inte bror hinner före att ta internet. och då hade jag ju redan vaknat så de va väll lika bra att kliva upp och sätta sej vi datorn;)
 
om ett tag ska vi åka till faster i ramnäs och fira jul där, lite sån efterfirning. så troligt vis så kommer det enu fler bilder därifrån senar;) haha sorry.

tänkte visa hur det blev med krokarna som jag pratade om förut.

fick insperationen av evelina som hade sådär på hennes rum fast hon hade det snyggare. men jag gjorde så för att täcka min fula dörr som snart ska bytas ut hoppas jag. ochsen för att jag skulle få mer plats i låtorna. ganska smart tycker jag ;)


vart att hänga endel av väskorna på krokar breve byrån:)


men ska dra till faster nu, vi hörs sen ;) ciao~

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; haha ja precis ! :)

2008-12-25 @ 16:10:44
URL: http://intheheadof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0