Birthday morning(:

Today is my own day=D jag är femton nu äntligen ;D jag vaknade av veckarklockan och gick in u duschen och fixa mej och fick bara ett grattis av mamma, för bror och pappa jobbade redan klockan halv sex så dom va ine hemma, och först tyckte jag att det var typ min sämsta födelsedags morgon i hela mitt liv, för jag hade inte fått fruckost på sängen eller nått paket, men sen när mamma skulle åka så sa jag få jag inte paket. hon ba nej de får du i eftermiddag när bror och pappa kommer hem. jag ba men kan jag inte ens få ett morgon paket, nått litet bara. då sa hon men det kanske är så att du får den stora önskningen. och jag vart sjukt glad! jag ska få en system kamera!!!!!!!!!!! im so happy=D sitter i skolan just nu opch har snart redovisningar. så måste gå nu :) ciao~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis stora tjejen! ;D





Linnet är köpt på Ullared:P

2008-12-10 @ 16:32:49
Postat av: Frida

Okej komentaren var från mig -.-

2008-12-10 @ 16:33:25
URL: http://songoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0