Camp rock!

Efter en hel städ dag så satte jag mej i soffan och kollar på camp rock! det är bara typ efter halva som är bra typ eller asså de jag gillar mäst är när dom sjunger och när jo jonas är med i scenen ;) haha, men jag måste bara säga att han har så sjukt fina ögon. man typ drunknar i dom. jag är lite avis på tjejen måstre jag säga, synd bara att man inte kan sjunga-.- men jag tycker att hon är så nördig i den filmer och ingen bra skådespelare heller. jag hade passat bättre fan ;D haha nej jag skojja. fast hade järna gjort de;)

jag sitter och lyssnar på den här loveburg som jonas brother har gjort och den är gammal men fan riktigt skön. jag har upptäckt att jag inte lyssnat på så mycket musik på sista tiden och det är lite tråkigt för jag tycker det är grymt skönt och jag saknar lite de för förut lyssnade jag jämt på musik ;D konstigt att det kan bli så. 

nu ska jag fortsätta att kolla på tv men vi kasnke hörs senare ikväll. ciao~


Kommentarer
Postat av: Johanna

hejsan! maha kolla vem som hittat hit ;P

2008-12-23 @ 19:57:27
URL: http://intheheadof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0