Done Done Done!!!

Äntligen klar! ggah vad jag är glad, jag har typ suttit i flera timmar med den och har fårr lov att göra om massa saker... men nu är jag äntligen lite nöjd och klar och den ser ju skapligt bra ut, iaf bättre änn innan;) fast jag skulle vilja hare lite snyggare och några saker jag vill ändra på men då måste jag ha fotoshop och det har jag inte men jag får väll lov att skaffa mej på nått sätt:D

yesterday: gick upp klockan 7, kavrt i åtta åkte jag till fagersta på tävling, det gick skapligt bra. hade velat att det skulle gå bättre men det kommer väll. jag tror jag vann klassen och att jag hade högst resultat av alla ståskyttar, jag hoppas iaf det :D sen vid 1 så åkte vi till faster och kusiner i fagersta och där käkade vi sen fick jag massage av min super kusin i typ en halv timme(: riktigt skönt, fast fick paya förde men skit samma de är bvärt de;) hahah, sen vart det kul med fix och trix. först lockade jag håret på linney och ella, sen valde jag kläder till dom och sen sminkade jag dom :D yeeey mina provdockor, me like;) vi hade sjukt kul, minna underbara små kusiner<3 sen vid fem åkte vi hem och direkt när jag kom hem så vart det att sitta vid datorn och fixa med bloggen till 12 typ ;)

today: vaknade 11 typ, skönt att få sova en aning länge nån helg iaf. sen vid tolv åkte vi till heby för där va det ytterligare en tävling. gick inte allt bra för mej personligt men jag vann klassen och hade högst stå resultat av alla, så de dög väll. sen klockan 3 åkte jag och mamma till ån affär som heter karlssons, typ nått outlett av stuffs:P hittade julklppar till mamma och pappa och sen julklappar till mej från mamma , hahah som jag betämde att jag ville ha :D sen åkte vi hem vid fyra och då fick jag lov att masera pappa i typ en timme, i föhoppning om att jag ska få min systemkamera=D vilket jag troligen inte kommer få fast jag VERKLIGEN vill ha den. men men man kan ju alltid drömma jue;) sen vart det datorn och fixa med bloggen=D


och snart vlire wallander - joker.
imorgon är det skola och idrott och jag kommer få träningsverk på gympan för vi spelar badminton;) ciao

Kommentarer
Postat av: Linn

men louise. nu blir jag arg. du har haft din blogg i några dagar och du har fått den skitsnygg. jag har haft min i några månader och fattar fortfarande inte något av designen.. så nu vet du vad du ska syssla med ett tag fram över. puss på dig<3

2008-12-07 @ 21:15:34
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: sofia favaro

va tjusig bloggen blev! ;) <3

2008-12-07 @ 21:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0