ett stort och två små!

nu när min dag håller på att ta slut så tänkte jag berätta lite kort hur den har varit.

morgonen har jag ju redan berättat, sen var det skola och minna kära vänner sjung för mej i matsalen. not fun at all. det va typ det första jag tänkte när jag skulle till skolan, ba hoppas dom inte sjunger.

sen vart det kör och vi tränade på lucia låtarna och det är lucia rep imorn också:D man känner verkligen att julen kommer närmare och närmare...:D

Sen gick jag hem, datan och pappa kom hem och han visade mej vilken system kamera det va jag skulle få. men han hade tyvär inte med sej den hem för affären ligger i stockholm så jag får den kanske på fredag för hoppnings vis:)

en lite rolig grej va att när bror kom hem så sa jag att jag fylde år idag, han ba vah nej gör du det hade jag gjlömt bort:P som vanligt kan jag ju säga. men sen kom mamma också och då fick jag två små presenter. en mascara och typ ett ögonskuggs kit med 48 oliga ögonskuggor tror jag:) jag hade faktiskit önskat mej den och så fick jag den :D två lyckade presenter iaf. mascaran va ju såklart också bra men den va inte en sak av de jag önskat mej ;)
jag är nöjd med dagen och nästa dag blir på söndag då släckten kommer:)

och måste lägga till att nyss kom alexandra och hennes mamma och jag fick en maskara och ett presentkort på h&m :) kul kul, ciao ~

Ögonskugge kitt - Viva La Diva (Kiks)



Här är kameran som jag ska få:D


Kommentarer
Postat av: Jacob

Den kameran är asbra, har en sån! =)

2008-12-15 @ 23:20:09
URL: http://jackorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0