Far away day....

Nu måste jag skynda mej att skriva dehär inlägget för nya bevelly hills har börjat tror jag om det inte är jul uppehåll ioförsej. men iaf, imorsa trode jag att jag skulle ner på stan med linn men det blev inte så för hon hade inte fått mitt sms och pappa villa att jag skulle följa med han till avesta. så då blev det det ist;) vid två åkte vi till avesta till en bubbe som kallas shoffa och typ byggar gevär. haha det va lite snuskigt för han är typ gammal och inten fru. och typ i hans värksta så hade han olika porr kalendrar och tjerna va verkligen helt nakna. tykcte det va lite snuskigt för att vara så kammal :P haha. men men. det tog typ en timme att åka dit och sen va vi där och fikade lite och kolla på gevär. och sen så hittade jag en pälsmössa hängandes på hans vägg och då sa han att jag fick den ;D haha, den va faktiskt ganska så snygg. jag har inte prövat den en för jag har toffs men pappa satte på sej den och då såg den helt okej ut. ni får se den sen hur den ser ut på;) men sen drag vi till stan och köpte julklappar med mamma också och så käkade vi på gränden. mkt mysigt ;)

och sen när vi går förbi typ nån semester grej dom ba åh vi kanske ska åka utomland jag ba ja vi åker till milano. dom ba men nej bara jag och pappa. fyfan va arg jag blev, asså höll fan nästan på att börja tjura. jag har alrig vart utomland och vill vekligen de men vi gör aldrig de av nån andledning. och förra gången var dom ju till new york och det tyckte jag va förjävligt och så skulle dom åka igen. riktigt arg blev jag, även fast jag fått en dyr present så har jag alltid velat åkt utomlands men aldrig fått. men som tur är så ska dom nog inte det. aja nu ska jag skynda mej till tvn;) ciao~

Här har vi mössan. om den inte är snygg så ska den inte sättas på men det är ju altid kul att ha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0