Från fult till skapligt snyggt!

Idag var jag hemma och var sjuk. jag hade inte rikgt feber men jag måste dåligt, typ ingen energi alls och förkyld och sånt så jag missade showen. tråkigt men det var bäst så för annars hade jag vart helt utmattad och inte kunnat göra allt till 100 % men men, det började med att jag vaknade tidigt och inte kunde somna om. sen gick jag å la mej med täcke i soffan och kollade på a cinerella story;) chad är så snygg!!!!! men somnade efter typ 20 minuter, men har ju sätyt den förut så det gör inget;) sen sov jag typ 2 timmar sen vaknade jag och var rastlös och tog en alvedon för att inte känna *smärtan* ;) så jag betsämde mej för att leda i garderoben och rensa ur lite och så hittade jag stuffs att göra om ;) så jag tog fram symaskinen och en sax och trexade lite. kände mej inte sjuk då men sen när alvedonen började ta slut så vart det värre-.- men jag han fixa lite endå. här har ni resultatet;)

Från en gamma tråkig kjol.....



Till en tuff högmidje kjol...




Till en söt sommar klänning;)





Från ett par extremt fula utåtsvängda forina jeans.....



Till ett par skapligt snygga shorts;) ( ursäkta att min hand ser ut som värsta cp handen ;) haha )



Sen håller jag på med ett linne ockås som inte riktigt blirv klart men ni få se det sen;) ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0