full fart!

Nu har jag vart i stan med mamma hela dagen. är jätte trött och tjurig. Jag har köpt en grå trekvartsärmad tröjja på cubus för behöver ha en långärmad i min korfta annas sticksden som tusen nålar och det gillas inte :) sen köpte jag ett par gråa stumpbyxor och vi såg till att min sko blev tillfixad eftersom min syster gått sönderdom, vi har liksom lite olika fötter och så sa han att det blev så för att jag inte hade en gummi klack så ska fixa de sen. och så skulle jag byta minna jeans till en stolek mindre men då va dom slut så då fick jag behålla dom och får väll andvända dom endå;) jag kommer ju växa och då kan det va bra och ha lite större byxor kvar ;)

Sen åkte vi till ica maxi och köpte massa mat till nyår eftersom vi ska vara massa trevligt folk här hemma=D så det blir tacos och mys;D ska blir kulkul!!!! nu ska jag pröva på och redigera lite bilder och så så får vi se hur det går;) och nu kom jag på att jag ska kolla på prison break ist ;)ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0