Juldagen vare ju;)

kom julst på att mitt förra inlägg hette annandag jul men det är ju jul dagen idag. aja håller inte direkt koll på sånt ;)

Kom nyss hem från Kerstin=) det finns massor med bilder men jag fixar dom imorgon eller ikväll för det tar sån sjukt lång tid. vi har iaf vart där å fikat pratat och öppnat julklappar. det är helt sjukt va mycket julklappar barnen får, typ minna kusinbarn som är typ 4 och 6 fick typ stora högar med paket och endå äre inte julafton idag :P men typ dagen efter kommer dom inte ens ihåg vad dom fickförnått så;) men vi hade det iaf jätte trevligt och ungarna är så häliga så det finns inte.

en sak som jag tycker är lite jobbigt som man tänker på när man ser gamla människor, typ farmor och hans. gammla människor som är helt virriga och rädda för allt och knapt kan gå. det är så läskigt för när man tänker att å jag vill få barn och familj och allt dedär och det blir typ om 10 år kanske, tänk då hur gammla mamma och pappa kommer vara då. lika gammla och virriga som farmor är. att mamma och pappa ihopskrynklade osm russin och knapt kan röra sej ordentligt. det är ju riktigt läskigt för då sen men ju hur dom kommer närmare och närmade ålder döden och man kan inte göra nått åt det. jag tycker iaf att det är jobbigt för jag vill att dom ska vara i denhär åldern hela livet typ. även fast jag vet att det inte kommer hända så hoppas jag det endå.

aja snart så kommer alles föreldrar hit och det ska käkas kex och dricka från soda streamern;) jag antar och det blir ännu mer dator senare ikväll för jag kan fan inte vara ifrån bloggen länge måste jag säga:P läskigt;) ciao ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0