julstädning

vaknade klockan 9 av att mamma och pappa sprang runt i käket. segt för jag somnade sent igår för hade jätte svårt att sova:/ vet inte varför. sen vid frukosten hade pappa köpt typ massor med trisslotter. typ julskrap och skit;) så tråkigt för man vinner typ aldrig nått. bara 25 eller 75;) vi van typ 25 på två stycken. men det var kul endå;)

idag ska vi julstäda hela huset. suck-.- det jobbiga är att man måsta hjälpa till med att städa på andra ställen och inte bara på sitt rum. för mitt rum är typ skapligt städat och då får jag lov att städa resten av huser, haha. men jag får väll söla på mitt rum;D sen ska vi ochså åka och hämta husvagnen hos min moster för i den ska sis sova när hon kommer hem. stackarn kan inte vara inne i huset knapt på grund av våra söta husdjur. men ska dra nu och hämta husvagnen. ciao~

Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Jag kikar in för att önska dig GOD JUL! :)

Kram Sofia

2008-12-23 @ 10:39:20
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0