loooooov!!!

första lovdagen och jag vaknar klockan sju. suck-.- fast hade ändå stält klockan på åtta men jag kunde väll åtminstånde få sova ut en timme till. jag försökte ju liksom somna om men lyckades inte alls bra, som vanligt ;)

sen tog jag fem i tio bussen till stan och det vart en lantis buss. sjukt fula, ser typ ut som nån axelssons highteck buss. man skäms ju;) träffade rebecca på stan och det vart för oss att gå runt å kolla lite julklappar och stuffs. och så vart det såklart en latte på waynes där becca fick sin juklapp;) haha me like it! (a) och sen så klippte jag mej och mitt hår är mycket minde slitnare och ser bättre ut tycker jag :) och så vart ju mitt benan snyggare för vi fixade luggen och så;)

Vid tre tog vi bussen till rebecca och hon hämtade grejer och lite sånt och mamma kom och hämtade oss där och vi åkte hem.

när vi kom hem så kolla vi lite på tv käkade och kollade på en as bra film. det va typ om nån 16 årig tjej som blev påsatt av sin pappa varje kväll typ i fleraa år och sen en dag så kommer en döv tjej dit och det händer massor men sen får dom reda på att hon igentligen inte är döv:) den va mycket bra men jag klarar inte sånnna där filmer för jag blir typ helt nervös och får värsta klumpen i magen näre händer massor med spännande saker, asså inte att pappan sätter på dottern utan sen när hon döva kommer på det och massor;) 

aja, rebecca är här nu och vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nått blire kanske men hon ska sova här iaf :) jag laddar upp bilder imorn för orkar inte göra det nu ;) ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0