Mamma mia!

Kollade just klart på mamma mia och pappa fick i julklapp:D alle och hennes familj har vart här och fikat å käkat kex;) det låg tre paket kvar under granen då vi hade lite julklpps utdelning ;) mkt trevligt men jag känner att min mage är så propp full som den kan bli fast endå äret jag lite godis då och då så snart sprängs den väll;) filmen är så sjukt bra måste jag säga. helt otroligt verkligen! jag som dom flesta andra människorna får värsta adrenalinet i hela kroppen och önskar att man sjäälv va med i filmen . om jag kunde sjunga-.- och så är ju hon tjejen så sjukt fin också, helt naturligt skit fin och ah fint hår. och jag bara längtar till jag nån ghång i livet åker till grekland jue=D gud så häligt.

jag har märkt att jag inte kommer hinna lägga upp bilderna för jag msåte sova för imorn äre woork som gäller!:D ska ju jobba på new design och ska börja klockan 12 typ så jag måste vara utvilad och allt ;D hahah. fast jag vet inte hur länge jag ska jobba så förhopningsvis kanske jag hinner ner på gina och köpa ett par jeans för jag fick presentkort av farmor där på 200 och så har jag ett från rebecca på 300 och det räcker till jeans ;D för jag måste spara resten. vi kasnek hörs imorgon bitti. vi får se om jag hinner annars blire ikväll;) jag måste nog lära mej att mobilblogga, bara det inte kostar massa pengar ;) aja ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0