Morgon, morgon, morgon



Vagnade för typ en timme sen och sitter just nu och slöar framför datorn. märkte när jag klev upp ur sängen att jag sovit med sminket på -.- inte bra alla, men det bli extra skönt att ta bort det sen ;) jag hittade ochså ett kuvär på mitt nattuksbord när jag såg i sängen. och det var från min omtyckta skyttetränare, och så va det ett julkort och en femhundra lapp. jag antar att det är i födelsedagspresent och julklapp. men sjukt snäll är han verkligen. inte bara för att han ger mej pengar utanför han är så omtänksamm och bryr sej mycket. ett stort stort tack<3

sen vart det att kolla på lite skidskytte staffet med pappa. och igår kollade jag och alle på dom där filmerna vi köpte. mkt bra filmer! (Y)  prinsen och jag va bra men det var tråkigt för hon tjejen det handlade om, hon hade bytt skådespelare. tråkigt ibörjan men man vänjde sej ;) nu äre bara typ 3 dagar kvar till julafton:D jippei. fast jag gissar att jag inte kommer få så många julklappar av mamma och pappa eftersom jag har fått systemkameran men det blir kul endå=D

Eftersom det snart är slut på 2008 så tänkte jag att ja skulle göra sån här fråge sak om året;)

2008 börjar gå mot sitt slut,här är en sammanfattning genom mitt 2008

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - jah massor saker tror jag =D
2. höll du några av dina nyårslöften? - jag hade inga nyårslöften men det kanske blir till iår
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nej
4. dog någon som stod dig nära? - nej lyckligt vis inte.
5. vilka länder besökte du? - finland tror jag för jag var nog på kryssning, eller det kanske var förra året. dont remember.
6. är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? - ohja massor med saker.
7. vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? - 31-12/07-1-1/08, haha ;) och sen typ skolavslutningen och rockformoc å sarek
8. vad var din största framgång 2008? - haha en höjning i betygen, suck -.- och bloggen kanske ;)
9. största misstaget? - jag skulle inte kalla dom misstag, men saker jag ångrat. jadu det finns en och annan sak.
10. har du varit sjuk eller skadat dig? -nej
11. bästa köpet? - hum, minna vantar, mina väskor och massor med kläder;)
12. vad spenderade du mest pengar på? -kläder kläder kläder. fast önskar att jag hade mer pengar att spendera på dom ;)
13. gjorde någonting dig riktigt glad? - ohja, min systemkamera:D och mkt fler saker. typ rockformoc och massor
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? - she said .... av shuggerplumfairy och hold on av neverstore. också typ massor som jag lyssnade på i sarek och bag in tha box;) haha. summer 69 och den som är med i a walk to remember;) massor med fler.
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - både och, jag va ledsnare i slutet mitten och slutet av åttan. men mycket gladare nu i nian pågrund av mina braiga kompisar=D
16. vad önskar du att du gjort mer? - oj, åkt utomlands. åkt till stockholm för en speciel grej. och mkt mer:)
17. vad önskar du att du gjort mindre? - emh. jag vill nog inte att jag skulle gjort mindere för då hade det kanske inte blivit som det är nu och jag är nöjd med hur jag hare.
18. hur tillbringar du julen? - hos mormor med mammas släckt.
19. blev du kär i år? - mjo kanske. eller jah jag tror de.
20. favoritprogram på TV? -one three hill, gossipgirl och det nya bevelly hills
21. bästa boken du läste i år? - åh jag kommer inte ihåg vad dom heter. men många bra böcker hadevarit :D
22. största musikalista upptäckten? - att punk rock faktiskt kan va bra om man lär sej att lkyssna på de;)
24. något du önskade dig och fick när du fyllde år? -ah, en systemkamera:D och ögonskugge kit;)
25. något du önskade dig men inte fick? - nej , det va de jag nskat mej ;)
26. vad gjorde du på din födelsedag 2008? - typ va hema och i skolan, vart inte fira försn på hälgen;)
27. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - ah :D
28. hur skulle du beskriva din stil år 2008? - allt möjligt typ, jagvet inte riktigt vad jag har för stil och verkligen inte vad man kallar den. men det jag känner för och mode typ:)
29. vad fick dig att må bra? - kompisar, shopping och rebecca<3
30. vilken kändis var du mest sugen på? - jag skulle nog säga chad michel murray efter att kollat på gammla one three hill avsnitten ;)
31. vem saknade du? - mina fastrar, kjäll och gammelmormor. också syster ett tag.
32. det bästa nya människorna du träffat - oj, många många.

Kommentarer
Postat av: rebeccav

du får mig att må bra också bästis =)<33

2008-12-21 @ 17:07:38
URL: http://rebeccav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0