Rea Rea Rea!!:D

Idag har jag vart på stan med linn och bufflat mej igenom alla rea tokiga människor. hittade faktiskit ganska mkt=) både linn och jag tror jag. vi hade iaf jätte trevligt. hos henne fick jag se hennes nys keybord och den tuffa datorn som va lite kulig(: åkte ner på stan vi 12 och köpte massa kläder. Sen upptäckte vi att linn kollat fel på busstidstabellen och vi hade missat bussen. linn skulle till nån på rönnby så hennes föreldrar skulle komma och hämta henne lite senare. och vi står vi pungt och jag ser hälla bussen kommer och typ kutar dit i högklackade skor för att ta den till hälla och träffa mamma och syster där=) på bussen träffade jag ochså paoe och mathias:) trevligt. stackarn åkte ända till rusta för att köpa hårfärg och så fans den inte, haha :P

sen gick jag till sis och mamma på expert och dom skulle hitta nån kamere och mobil eller vad det var:P sen gick vi in på massa andra el affären och på onoff vart det att jag köpte ett kaera stativ:) skapligt bra faktiskt, gick också in på kappal och fick en mysig pjamas:) och så hade sis lånat minna högklackade och jag tog hennes för jag hade så ont i fötterna, och då upptäckte jag att klacken va trasig. den hade släpt och va helt vinglig. aja mamma ska lämna in den på lagning så den blir klar till nyår=)

nu ska jag snart gå och mysa i soffan med min familja och så håller jag på att sticka en jätte fin mössa också=D tiihi.

En pösig tröjja men mörkblå och grå ränder - cubus 49 kr (rea)
Mörkblå högmidjekjol - Gina 149 kr
Brunt midjebälte - Veromoda 65 kr (rea)


Man kan också ha kjolen som en klänning


också som en vanlig topp


Man kan också ha den randiga tröjjan till jeans


Dom här jeansen köpte jag på gina för 499


Dehär söta hårbandet, köpte det för skojjs skull - gina 34.50 kr (rea)

 
och till sist denhär tuffa väskan som både jag och linn köpta för båda tyckte om den:) - Gina 149 kr


Jag har haft en jätte bra dag och det va skönt att få spendera lite julpengar :) nu saknas det bara ett par gråa stickade strumpbyxor=) ciao~

Kommentarer
Postat av: Linn

vi kommer vara tuffast i stan med våra snyggoväskor;)<3

2008-12-27 @ 00:04:42
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/
Postat av: sofia favaro

skiiitsnygga kläder loulou ;D <3

2008-12-27 @ 13:49:08
URL: http://favaro.blogg.se/
Postat av: Jennie

visst är det kul med rea:) Snygga plagg du fick tag på!

2008-12-28 @ 00:27:24
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0