Stan ikea och maxi

vaknade vid tjugo över tio av att rebecca väckte mej. vi gick upp fixade oss och drog till fredrik. satt där en stund sen vart det gratis buss till stan ;) haha yeeej! Jag tänkteköpa ett par nya jeans och en skir snygg päls mössa som fredrik hade köpt och jag vill ha en likadan. han hade köt den på kill avdelningen och den var verkligen sjukt snygg. jag är kär..... haha det är typ en stor med sånna här hängande öron och jätte mysig så skulle köpa den men vi hittade den inte så :( men förhoppnings vis kommer den igen om den va slut ;) köpte inga jeans heller för mamma ringde vid typ två och sa att hon skulle till ikea med alexandra och då ville jag följa med så drog dit med dom. hade inte käkat på heladagen så va väldigt tjurig men sen åt vi på resturangen på ikea och de va mkt gott;)

jag hittade typ inget till mej själv men det blev att mamma köpte två filmer på maxi;) the perfect man och prisen och jag 2. prinsen och jag 2 verkar väldigt spännande eftersom jag sett 1an men hade ingen aning om att det fans en 2a. haha jag gillar sånna där filmer. kan kålla på dom tusen gånger i rad:D men det är typ bara jag som tycker det så jag får ju sittmin ensamhet och kolla på dom ;)

rebecca och fredrik får en egen rad för jag vill gratta dom gulle grisarna till * förlovningen *. är sjukt glad för eran skull. jag älskar dej bästa vänn och kommer alltid finnas här för dej<333

Snart ska vi käka sen kommer alle hit och vi ska looka på prinsen och jag. ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0