systeryster at home;)

jag kan varna er att dehär inlägget kommer bli långt ;)
 
me, my mom and dad took of too the city;)japp, vi åkte till stan och fixade truffs och sen till mormor och lämnade stuffa. och så va det meningen att vi skulle fika där men det var ingen hema så vi åkte till bahouse eller hur det stavas;)jag köpte krokar till mitt rum som jag ska hänga jeans och väskor på ;) ni får se sen hure blir=D slipper väskorna ligga på golvet och släpa. och när jag va på bahouse så ringde hon från news design och frågade om jag ville jobba på fredag. och jag har typ inte jobbat på skit läng men hon ringde mej endå;D jeees;)så jag sa ju såklart ja för det är ju alltid bra att käna pengar jue:P och mycket känar jag också, tihi^^

aja sen åkte vi till stationen och hämtade emma och hennes kompis anna, för dom hade åkt buss från oslo;) vi skulle skjusa hem hon anna och då vart det en sväng förbi donken. hamburgare och pommes är fan riktigt äkligt, bara massa fett och onyttig heter som man inte alls mår bra av. ah sen när vi kom hem så var det dags för paket uppning eftersom både hon och jag fyllt år så jag fick present av hon och hon av mej, mamma och pappa;) jag visade de där necesär grejerna som hon skulle få och det fick hon och blev jätte glad:) tror jag. haha och av henna fick jag ett litet minisätt med mascara och ögonskuga från dior. lite skillnad från mina h&M grejer;) fast aja. jag hoppas att mascran är bra iaf , nu har jag typ 4 mascaror;)
 
haha och sen sa sisi att hon läst min plogg och hade stött på massor med stav fel och jag börjar känna att hon nog har väldig mkt rätt ;) haha typ att jag varje gång skriver minna fast man ska skriva mina ;) aja nu ska jag gå och skruva upp krokarna och hänga grejer på dom ;) ciao ~



sis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0