Tisdag 9 dec ~ jul avslutning

Idag så fick jag reda på att jag bara hade G i matte och jag vart fett leedsen:( jag har endå kämpat och allt men jag har inte redovisat tillrekligt så matte kan ju gå å försvinna helt tycker jag nu! Sen har jag slösat bort ytterligare 2 lektioner idag vilket inte är bra alls. men på nått sätt bryr jag mej inte nu på slutet för det känns som att jag ändå inte kan förendra det.

Sen vart det skol if vid tre och efter det så började julavslutnings grej som vi assistenter skulle ha på konfen:) faktiskt hade vi kul tycker jag och vi hade lucia tåg och jag fick bli en stjärngosse med eve och sofia :) det vart också typ macka, sjuka lekar och julklapps byte, måste säga att jag blev lite besviken när jag fick ett blojj paket men men, inte hela värden;) skänkte bort dom till bättre behövande och det va amanda och erik ;)

sen vart det hem vid halv nio och nu så ska jag hoppa in i duschen =D ciao ~


Amanda och lin som tomtisar(;<33



Här har vi min julklapp (;




Och här har vi dom bättre behövande ;)
Amanda och Erik(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0