you're on fire!

Har vart en lagom okej dag iskolan. jag och robin såg till att det fxades svarta kåpor och folk sydde dom ;) yeey, sen har vi fatiskt övet på roliga låtar! jag gillart ;) även om jag inte sjungerb nå solo eller nå bra öcerhuvudtaget så tycker jag att det är grymt roligt och ser fram iemot avslutningen massor. undra vad jag ska ha för kläder på mej :/?!


sen var jag bjuden hem till malin och jonas;) haha kändes lite fel att åka dit och få mat och firas när det är jag som fylt år och dom som borde kommit hem till mej ochfikat;) men men, jag var snäll å skyndade mej att fixa ihop garnering på en tårta och gjorde den och sen tog med den;) den vart omtyckt iaf. jag fick en födelsedags present och det var ett halsband med två ringar på som det stog love och respect på. mycket fint tycker jag, fast jag har inte fått det än för malin hade bestält den och den skulle komma imorngon så ska få den på torsdag var det tänkt. sen va dom söta linnea och lisa på topp humör och dansade omkring. underbara ungar säger jag bara(:


nu har titinic börjat och jag vill verkligen se den men eftersom den slutar så sent så känns det lite ovärt men hade tänkt att börja kolla på den iaf för jag har ju sätt slutet förut så det gör ju ingenting. men det var länge sen jag kollade på den för jag får sån panik när båten sjunker så jag tycker det är obehagligt, men den är bra tills dess;) aå nu ska jag kolla på den och vi hörs imorn, ciao ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0