cykling fram och tillbaks till stan..

idag har jag och min syster som är hemma från oslo, palrat oss iväg till stan på cyckel och sen tbx. jag kan ju säga att samanlagt har vi cycklat 3 mil idag. tummen upp för oss. igentligen skulle jag ju gymmat idag men ingen av tjejorna kunde, men jag fick ju lagom med träning endå måste jag säga för jag är död i rumpan och i knäna. vi va också duktiga, (eller syster va hjärnan i de hela) att laga punkan på min cyckel. typ tog av hjulet, och byte slang och allt dedär och de är inget lätt jobb måste jag säga. men flitiga har vi vart idag.

glömde också att berätta att jag kom in på 1 preleminära gymnasievalet, altså mitt föresta hands val, vilket va västerås praktikska stylist. jag hade 235 poäng och det va de lägsta också. men jag är näjs som fan endå för de är bara 8 platser. så nu ska jag kriga på som en galning för att höjja mej yterliggare för att vara säger på att jag kommer in. jag har också äntligen kollat på high school musical 3 på systers ipod tuch. hon fick den av sin pojkvänn bara sådär och jag vill såååå gärna också ha en. aja nu ska jag cyckla till affärn med syster, ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0