PANIK!!!

sitter här och försöker få tag på nån smart idiot som vet vad man ska skriva på intervjuen för jag har ingen som hälst aning över huve taget. suck säger jag bara och jag är skit stressad. tänkt jobba lite med ett ergonimi uppdrag om praon vi har på lunchen men så ska man också intervjua saker och jag har ingen aning om vad jag ska skriva. dessutom tror jag inte att chefen är där imorn. aja jag kanske kommer på nått när jag väl tänker efter lite.

igår köte jag lite nya stuffs från gina, det vart ett par slitna jeans och en blå vit randig (stora ränder) typ bagi tee. mkt trevliget. tröjjan kom in igår och är typ redan slut så skynda på för er som sett en sån. jag lägger ut en dagens outfit imorn. men jag har iaf lite shopping till därifårn för jag har ju kollat in sjukt mkt grejer jag vill ha och det kom in en skit fin klänning idag också som jag nästan funderar på att ha på avslutnings middagen eller nått. tyvär så finns den inte på hemsidan annars hade jag visat den. aja vi hörs imorgn. ciao~

Kommentarer
Postat av: bellan

super bra blogg du skriver verkligen!:))

2009-04-04 @ 16:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0