Pilgrimsvandringen(:

igentligen så skulle jag laddat upp dehär i söndags men så sparade jag inlägget och tänkte att jag skulla ladda upp det dagen efter men det vart inte för ens nu ist, derför står det som att det va idag fast det va i söndags;)

Idag har jag gått 8 km. det va pilgrimsvandring med kyrkan och konfen, och varför inte. bra motion och solbränna;) det va inte så jätte jobbigt att gå faktiskt utan de va mer mysigt. man kunde gå och prata, lyssna på musik och njuta av solen och värmen tsm med linn, amanda och max. vi gick från romfartunas kyrka till harakers prästgård typ och på vägen möttes vi av rövare som delade ut guldpengar och sen vid prästgården va det typ pyssel och man fick göra prinnbeöd och så lekte vi med marias lilla son som va sjukt söt och ville pussa dreggelpussar på alla, inte mina favorit pussar iaf ;) haha

sen kom jag hem vid 4 typ och då varte att jag somnade till bratz the movie och vaknade precis när one three hill började. sen vart de tvn dåra och nu kollar jag på van vetren. sen blire bedden ;) ciao~



stekaren viger turteduvorna i kyrkan ;)




så söötnötig bild, ^^

Kommentarer
Postat av: linn

det var verkligen mysigt<3

2009-04-30 @ 07:22:05
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0