To long time agoooo!

Nu vare typ en vekca sen. jag vill hinna skriva men jag gör typ inte det för jag har jätte mkt att göra hela tid en och i onsdags insågjag verkligen hur mkit det var och att jag inte skulle hinna om jag inte pluggade som fan hemma. så igentligen har jag inte tyid att skriva dehär men aja.

igår hade vi matte NP och det sööög, helt konstigt och jag hade verkigen inte förberätt mej ett duggg så det gick inte specielt bra. men förhoppningsvid kan jag högga mej till vg iaf.

jag har lite bilder från veckan på datorn hemma så jag kanske laddar upp imorgn eller nått. ikväll blire konf helg och imorggon också. var ett tag sen jag träffade alla på konfen men nu är tiden inne;) ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0