Torsdág.

det är hela fem dagar sen senast jag skrev. katastrof. men jag har nästan inte tid att sitta vid daton så mkt och bror har datorn största delan av tiden så. men jag kan ju säga att första skoldagen började ganska misslyckat. jag vaknade kl 10 och upptäckte att jag glömt att ställa klockan. kvälllen innan hade jag inte ens tänkt på att det va skola. aja, kom till skolan vid   11 typ och då hade vi efterlängtade syslöjden.

resten av dagarna har vart bra, har jätte mkt i skolan som jag måste bli klar med och så. jag och bror har ju vart hemma själva så det har blivit jag som lagat mat åt oss, mästerkocken louise. aja nu ska jag snart cyckla i väg till skolan, efter de så ska jag åka in och gymma med tjejerna. ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0