vår dag med rebeccan!

jag började dagen med en tidig väckarklocks rigning. klev upp, satte mej vid tvn, fixade mej, cycklade iväg till skolan för att gå 3 timmar på lovskola. började 9 och slutade 12. ganska skönt faktiskt. helt klart värt de för matte är inte min starka sida. klockan 1 tog jag och rebecca bussen in till stan och kikade runt lite där. gick in på donken för att ta en dricka, och så bestämde jag mej för att ta en mc chicken Jr bara för de va så länge sen. sen tar jag en tugga och känner värsta hårda klumpen i munen. så spottar jag utt de (jag vet, de låter inte så fräch,) iaf, så ser jag en vid ganska stor bit brosk. åfyfan jag höll på att spy, kunde inte käka mer så gick och tog pengarna tbx. nu blire inte donken på ett långt tag sejer jag bara.!!!!!!!!

sen gick vi en stund till och tillsist gick vi och köpte en smotie och så gick vi hem till rebecca på viksäng och sog vägen vid mälaren för att få uppleva lite sommarkännsla. när vi kommit fram till beccan så vart det filmer och godis:) jag vet att de är vardag och man ska bara äta godis på helgerna men nu äre lov! och så ska jag troligen träna imorgn också.

de blir lovskola imorn med och så får jag se vad som händer efter. ciao~


vårteckan i högsta grad:) ( bilden är tagen med vanlig liten dålig digitalkamera )


sol sol sol och vår men nu väntar vi bara på sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0