HOHO


Favorieter i repris som tydligen av olika höga:)

Nej, nu känner jag hur uppdaten är värdelös, har värkligen ingenting att komma mej just nu samtidigt  som att insperationen väll över mej. Mina tankar är nån helt annan stan och vart vet jag inte. Lite bilden från dagen kanske kan vara roligt, men nej några sånna har jag inte. Ny skola nya vänner och allt blir ju helt annurluna, man tänker på saker och de första man ska fråga kanska inte är kan du ta kort på mej!? hum nej. Men aja, ska bättra mej hade jag tänkt mej och jag sak börja redan idag/imorgon då jag ikväll ska hem till carro på tjejkväll och systemisen självklart följer med mej! Vet inte om bilderna blir dom roligaste för er men bättre än ingenting. Klockan 7 tar jag med mej cykeln till ica och där träffas vi tjejer för mums shopping. Troligen kommer jag hem ganska sent. Så ha en bra kördagkväll! xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0