IN A ROM OF LIFE


( Persboskolan!!! åh va jag kommer sakna! den här bilden bara skriker tornados salongen och hur bra de va! love love love!!)

Färdigfixad för stan, allt är på och kameran är med. Jag och Ina åker in för lite små kik och så, men jag känner hur abstinensen kommer kväva mej och depritionen kommer sakta sjunka in. Men det är bra tränig vill jag lova! Har sätt så sjukt mkt snyggheter på internet så det blir nog en extra stor utmaning denhär gången! Funderar på att åka till stockholm nästa helg och spendera barnbidraget, whi va det kommer vara skönt isf! Men nu rullar snart bussen så ska kila. xoxo♣


Kommentarer
Postat av: J ennsan

det finns så sjukt mycket fina höstnyheter!

2009-08-20 @ 17:55:04
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0