IT IS JUST TRAGIC



Höst Höst Höst, HÖST?? Det är liksom augusti och det känns som att man redan nu behöver börja köpa vinterklader nästa, åtminstånde höst kläder och det tycker jag borde vara aldelsens för tidigt, men nej så är det vist inte. Solen skiner men värmer flyger upp i atmosvären och shortsen är snart dags för att läggas på hatt hyllan som man brukar säga. Tragiskt värre äre!

Gårdagen vart en poker kväll, och nej jag vann inte. Brukar sällan hända! Spel och hatiska skämt gjordes och mina öron ville bar försvinna, så somnade en stund ist. när klockan tickade mot 12 åke vi hem och amanda sov här. Vaknade vid 12 och klockan 2 satt jag på mej målarkläderna och gick ut och målade nå fönsterkarmar som mamma ville ha hjälp med. Nu ska  jag slänga i mej lite mat och sen börja göra mej i årdning lita för ikväll blir det nog nå kul. xoxo♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0