CRAZY



(osminkad) Har på men nya bhn från monki och den är riktigt konfterbal! Jag rekomenderar den!

Sitter och målar naglarna iför kvällen och dunkar musik i minna mindre bra högtalare, dock inte dom dåliga som sitter på datorn utan snodde med mej högtalarn från datorn jag hade innan så bättre äre iaf! Jag är super tagg inför kvällen då att göra iårningsej är en av dom roligaste sakerna på hela dagen, börjar typ 3.5 timme innan för att slippa stressa och så man kan gör allt så bra man kan. Jag ser fram emot det enormt. Kvart över 6 kommer några av tjejerna hit och äter hembakad pizza och umgås. Senare ska vi vidare. Vi har inte riktigt bestämt vart och i vilken årdning men det blir nog super endå!! Nu ska jag fortsätta på mitt fix och trix och så hörs vi kanske senare ikväll eller inte. Om inte så vill jag önska alla GOTT NYTT ÅR, och jag vill inte veta att nån har supit sej full och frysit ihjäl inatt så take care for gud seek, i know I will!  xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0