BIG ASED SANTA










Det var julklapps byte hos linn som gälde igår. I källaren höll vi till och det var jätte mysigt. Paketen lades under en pratande gran och det va massvis med ljus tänta. Mitteuppe i amandas pinsamma story knackade tomten på dörren och det var en redig rumpa hon/han hadde vill jag lova!! Haha så rolig. Tomten delade iaf ut julklapparna och vi uppnade en i taget. Förhoppningsvis blev alla nöjda! Jag vart iaf det! Fick ett kitt med tofflor (som faktikst lyckades passa min storlek på fötter, jag är förvånad) sen en fot peing, fot loation och badkulor. Super var de!!

Resten av kvällen betod av prat och skratt och dans och spanks! ohps!

Kommentarer
Postat av: linn

underbart!<3

2009-12-29 @ 17:24:55
URL: http://allsortsofthings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0