HONKYPONKY





Hhaha, gjorde väsrta roliga kapen idag. Skulle ju inte spendera pengar på kläder idag igentligen. men.... hamnade på myrorna med jessica och plockade åt mej 6 plagg för att prova om dom var snyggare på än på galgen. Och så var dom alla 6 det så klart. Så stod där och skulle försöka prioritera vad jag behövde och vad som va snyggast. Det dåliga med seconhandkläder är att alla har sin egen lilla charm. Så vafan jag hamnade i kassan med alltihop! Dock gick det bara på 326 kronor, med studentrabatt. Inte dåligt! Dock vill jag varna för att det är snyggare på! Tänkte att jag visar mer sen när dom är på ist för annars kommer bilderna göra plaggen orättvisa. Dock vill jag förklara den sista bilden lite. Det är en sån kortare bredare tee i sånt sjuk snyggt tyg och det bara skriker sommar! Den hamnade i sammargarderoben i källaren så länga och ska höra om den lite sen. Den är välldigt hög i halsen så ska klippa ner den lite och så. Men till sommaren och ett par hög midje shorts och annat snyggt! Det kommer bli grymt coolt tror jag! Men vi får se. haha kanske blir som vanligt då dom flersta kläderna jag handlar på myrorna hamnar längst in i garderoben för att jag köper det för att det är kul att ha. haha. Det är jag de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0