MONKI





1. Shorta, 125. (bilden gör inte färgen riktigt rättvis. 2. En super skön bh/topp eller vad man kallaren, 120. 3. Pösigt linne i hallonfärg, sommar sommar sommar!!, 90. 4. Lång tee, 150:-

Jag, syster och mamma tog en impuls resa till Eskilstuna för rea shopping. Dock så lykades jag innan typ såga mej i fingret med en bröd kniv. Det var rom att skära men en kniv i mjuk smör. Fort gick det och ganska djupt vare också. Det var liksom på sidan av fingret ner mot nageln. ucsh usch! Men till Eskilstuna åkte vi iaf och där shoppades det! Allt är från monki eftersom vi inte har den affären här hemma och alla andra affärer har vi hemma så det vart lite att så fort man såg nått fint nån annan stans så vare, äch det där har vi hemma så då sket man i det. Men det gjorde inte mej nått för fick hem några snygga grejer endå! Rea var det på allt utom bhn.

Jätte mysig dag har det varit och vi vart inte ens osams. ojoj, nått måste vart fel! Eller kanske rätt för en gångs skull. Dock tror jag att syster är helften tjej och hälften kille för hon har inte alls min och mammas shopping lust. Jag och mamma skulle kuna hålla på mkt mkt länge om man fick mat och lite vila emmelan åt så, medans syster tappar tålamodet på direkten. Ingen riktig tjej det där! Aja, ska nu kolla på 17 again som jag just laddat ner. Fy skäms på mej. Ska inte göra om det! xoxo

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för den fröken.. =) Jag skulle nog egentligen varit kille.. haha, du får fråga mamma och pappa vad dom gjorde med mig innan jag föddes.. Tror kanske det är så att jag är lite lik pappa när det gäller shopping.! Men tack för en kul dag i alla fall.!

2009-12-30 @ 22:08:46
URL: http://linderflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0