010209.

Nu har jag bestält grejerna från hm, vilket jag kanske redan sakt. fick 10% rabat för vi fick för länge sen nån grej på posten som man fick 10 % på om man handlade ur katlog eller på nätet och så hittade jag den lappen och sisa dagen va idag så jag antar att jag hade lite tur där;) frakten va faktikst förvånansvärt billig tycker jag, 39.80 kr och det är ju bra. så kommer få grejerna i mitten av mars.

Det vart inget av att pröva bleka byxorna igen för jag är inte säker på om jag vill offra dom , för om det inte blir bra så äre ju inge kul och jag har ju redan leggingsarna som är klor tvättade så jag får väll nöjja mej med dom ett tag till antar jag. nu håller jag på och kollar på nån norsk kriminal film så ska väll fortsätta för den verkar ganska bra;) imorn äre skola också jag jag orkar inte. aja ciao~

går inte att ladda upp bild så det får blir ett bildlöst och ofärgat inlägg;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0