18 feb 09

Nu är klockan bara halv 10 ( den va de när jag skrev de men nu är den kvart i) och jag är redan dö trött. men på den här dagen har jag hunnit med mkt. skolan, hem, pluggat, skrivit invärdering till hkk, först för hand och sen på datorn. 4 sidor blev det, kollat lite på tv, lagat mat, målat naglarna och skrivit i bloggen. inte dåligt;) jag har typ lagat mat varje dag denhär veckan, så jädrans kul tycker jag. när jag flyttar hemmifrån och ska laga egen mat kommer jag va västa kocken jue. imorgn har jag hemkundskap och då ska jag göra kyckling lasagne, aldrig höra innan men verkade gått:)


Bild från konf lägret när vi va ute, tycker bilden vat as cool;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kycklinglasange är fett gott!

2009-02-18 @ 22:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0