coooking(:

just nu sitter jag och fryser om minna händer som en isbit. om de hade gått att skriva med vantar på så hade jag gjort de. fattar inte varför vi jämt har så kalt i huset.

Idag va jag en duktig dotter som va snäll att laga god mat och dukade fint till mamma innan hon kom hem från ansiktbehandlig. mkt duktigt gjort och som tur var vart hon glad också. lyckades också missa en stor del av top model. suck-.- skulle bara gå och sätta mej vid datorn i paosen och sen glömmer jag bort det helt och lyckas komma på det när de va juryn. mkt mkt mkt bra att elina inte åkte ut för jag vill att hon ska vinna för hon är grymt snygg och vekligen modell ansikte tycker jag. så jag håller tummarna för hon:)

ska gå och lägga mej så snart som möjligt för att orka upp till skolan imorn och på torsdag så har vi ju ett till NP i svenska som är fyra timmar så jag måste vara utvilad tills de. ciao~

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0