Frissören, ett bra resultat:)



Lite sent inlägg men aja, kom hem från stan för typ två timmar sen. åkte dit efter skolan och sen halv fyra gick jag till frisören och bad henne att fixa min gräsliga hårfärg. och yes, det gjorde hon också för resultatet vart toppen tycker jag, lite ljusare och mindre oranget. jag kan ju säga att det tog mej 3 timmar att bli färdig. i slutet vare inga kunder kvar så då stog alla tre frisörer och fönade och fixade mitt hår, och medans det flög omkring satt jag å lästa tidning med dötrötta ögon. det va lite läskigt för hon satte i silver shampo och det va helt helt knallmörkblått. men som tur va så vart inte håret det.

Blekningen va rikigt dyr, 1300 kr och jag kommer verkligen inte ha råd att färga det hos frissan  varje gång jag får utväxt för de skulle kosta shortan av mej. men ska komma på nån bra lösning:) kanske det blir att färga det mörkt till sommaren för min utväxt är ju mörk så jag är ju de i grund och botten fast jag aldrig sätt mej själv i mörkt hår för jag alltid haft guldigt hår när jag va mindre. man ser inte resultatet så bra på bild men ni ser mej väll imorn så då göre inget, annars kommer de nån bild nån annan dag;) ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0