Gratis Bio.se

Okej, nu har jag upptäckt att jag var med i gratis bio, vilket va jätte bra för jag hade redan mkt poäng nu. Genom gratis bio så kan du vinna present kort på olika summor eller bio kort. antingen kan du värva andra för att få poäng eller om du handlar kläder, resor eller mobiler, det finns hur mkt som hälst, och om du handlar saker genom gratis bio så kan du både få rabatter, men för det mästa poäng, vilket leder till att ju mer påäng du får ihop, desto mer pengar tjärnar du.

För dej som har blogg så kan du också genom att lägga ut ett sånt här inlägg om gratis bio, tjäna poäng. det är ju jätte praktiskt för dej som shoppar mkt och tycker om att spendera pengar. nu behöver du inet spendera pengar, bara poäng. och det bästa är ju att det är sant också, man får faktiskt presentkort och allt de där, tills killnad från många andra gratis sidor så är det bara fejk. Så jag tycker verkligen att ni ska bli medlemmar. Ge det iaf en chans, pröva och se hur det funkar för dej, man förlorar ju absulut ingenting på det så varför inte.

Bli medlem! gör det gärna via denhär länken. eller skriv i mitt namn där det står värvare. mitt namn är blablablawhatever. jag skulle verkligen uppskatta det. sen är det bara att göra samma sak som jag och tjäna poäng. Ni kan ju kika in flera gånger för att få bevis på att det faktiskt fönkar. ciao~


http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0