home sweet home!

Äntligen hemma nu. eller ah, kom hem igår kväll klockan 12 och va dödströyy så jag gick och la mej direkt. veckan har vart kul fast har varit jätte trött hela tiden. träningen tog kål på en fast det man gör inte är specielt fysiskt. mend et kräver koncentration oh det har jag inte alla tider. somnade t.o.m vid sju om dagarna och sov en timme fast sen vart det annat å göra och när man kom hem vart de sängen igen. men detär skönt att sova jue! som ni märkt fans det inge internet  på tåget vilket va synd men vi kollade på film och sånt endå:)

dessa glädjande pengar låt på mitt nattuksbord när jag kom hem, tsm med massa andra fina praser från årsmötet. 2375 kronor har jag samlat ihop på ett år. inte helt dumt och heller inte nån förvåning att dom kommer användas till kläder bara;) ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0