I taket lyser stjärnorna!



Börjar med skolan. hade elevens val, och håller på att sy en *jacka* / jeans jacka, är svårt att förklara. ni får se hur den blir när jag är klar;) sen hittade jag ett grymt snyggt tyg som jag fick värsta ideen på. att göra en högmidje tjol. typ fodral tjol skulle man kunna kalla del. fast det är ett annurlunda tyg, typ som en vax duk. låter inte så frestande men jag ska visa imorgn tyget för jag har tagit kort på det;)

Sen åkte vi in med psif styrelsen och kollade på bio för vi hade vunnit biobiljetter. kollade på i taket lyser stjärnorna. här läst halva boken typ men filmen va jätte bra, fast boken är såklart bättre. sen äre ju förredetta tsaksiki med som spelar sakke. ouf va snygg han har blivit. jag och ina verkligen dreglade efter han. jag trodde aldrig att han skulle bli sådär het. aja bortsätt från snyggingen va filmen i sej bra. sorglig men också rolig. jag kan helt klart rekomendera den. men nu måste jag sova, ciao~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0