morgon morgon.




Vanade tidigt idag, typ halv tio. fast jag gick endå å la ej typ halv ett så de förstår jag inte. men jag antar att det är för man är van att gå upp tidigt. kollade på crosroads, my love! skit bra film ju. har sätt den tusentals gånger och den ger mej verkligen insperation till minna drömmar. jag tror det va nr jag kollade på den första gångerna som jag bestämde att jag ville till LA och det va typ i femman eller nått(:

troligen ska jag följa med mamma ut och gå men jag vet inte. hon går så snabt och de orkar inte jag;) sen ska jag avslöjja en hemlighet och nån gång under dan så ska jag nog pröva att bleka ett par jeans. förra jeansen vart ju inte så lyckade men ska pröva med ett par andra blåa jeans;) ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0