se upp! förskylning påväg..




usch usch usch, jag börjar bli riktigt förkyl och det är så enormt jobbigt när snoret rinner och man har lock i öronen.  ska käka mkt apelsiner så jag förhoppningsvis hinner friskna till tills på söndag då jag ska till strömsund i fem dagar, så jag kommer tyvär inte ha tillgång till internet. möjligtvid påvägen dit och på vägen hem. jag åker ju på söndag kväll så jag kunde inte gå på håkan och det gör mej sååååå sääääd. hade så jätte järna velat gått. men troligtvi hinnen jag se han fler gånger i sommar.

i skolan hade vi friskit och svettis på idrotten, och det va rikigt roligt. skulle verkligen kunna tänka mej att hålla på med det för att få igång kroppen. kanske att jag förljer med sofia och robin nån dag och prövar. och om det är så kul som det va idag så fortsätter jag nog. sen denhär dagen har jag kollat tv, lagat mat och mästa av tiden kollat på vekligen ALLT på asos.com. har fan gått igenom hela hemsidan, eller iaf dam avdelningen ;) nu ska jag käka lite mango som jag köpt. hörs nog senar, ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0