skolan, konf och top modell!




Har just blivit klar med en läxa, och sitter nu och mumsar på mitt goda vanilj te som jag går på om jag säger så;)
min dag har varit sådär. jag börjr vekligen komma igång med matten vilket känns jätte bra för jag vill höja betygen där så.
duktiga jag kan också spanskan helt utantill. snacka om att jag pluggat som fan.

eftersom vi slutade 2 idag så hade inte mariagårn uppnat så sofia klara och jag gick till konditorit och fikade lite. mys(: sen vart det konf och där har jag vart sen dess till åtta typ. både kul och inte kul där. ser iaf fram emot lägret för jag tror att min och jojjes sista mässa kommer bli mysig:)

aja, sen har jag kollat på top modell också och jag tycker helt kart att rätt person åkte. sen ska samantha åka och sen ska anhalie vinna yucker jag:) aja nu ska jag gå och lägga mej och imorn har vi sarek redovisning på maria gårn. ciao~

* dagens outfit kommer upp imorn ist :) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0