Värsta mardrömmen som kunde hända mitt hår...

fy fan, jag är typ i ett av dom värsta stadierna som man kan vara i, tycker iaf jag. jag skulle blondera slingor i håret och det skulle bli fint men fan inte att det blev. jag brukar ju blonera slingor, färgen innan denhär va ju inte mitt natuliga. och uch jag börjar gråta bara jag tänker på det. helt orange och helt fläckigt. mardrömm mardrömm säger jag bara. det är typ hur svårt som hälst att fixa det här. specielt eftersom jag har blekt det och då kan man ju inte bleka ännu mer för då blire ju ännu mer oranget och jag kan ju heller inte få samma färg som innan så jag är typ helt förkrossad för jag gillade min hår färg. men verkligen inte längre.

innan har jag inte fått färgat hos frisör för mamma tycker det är för dyrt så då måste jag betala själv och de vill jag inte för de tar ju hela studie bidraget, men pappa hade lite med kännsla så han sa att jag skulle få gå till frissan och fixa det. det va ju endå mamma som gjorde de så de är ju hon som är ansvarig för det. de värsta va att mamama skrattade när jag satt i sängen och störtgrina. that hurts. så det blir iaf knut imorn och sen beställer mamam tid hos frisören så att hon kan fixa det och jag hoppas verkligen det blir bättre för annars kommer jag gå ner i depriation. ska kolla på tv snart och sen kommer jag gå i sängs med ett lidande hjärta och hår med för den delen.

Typ före.



Efter. .-.-



vist jag hade en guldig nyjans innan men det va typ lite guld blond kombinerat men riktgit ljus blonda singor, och nu är det bara orancht. håret och färgen va lliksom en av dom få grejerna som jag vekligen är nöjd med, tills nu. så det känns rikigt tungt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

försök med silvershampoo, det kan hjälpa någolunda :)

2009-02-08 @ 21:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0