Dagen idag en tisdag.





Nu har jag nyss kommit hem typ, jag kan ju säga att sista lektionen gjorde inte min dag så mycket bättre, förutom att det va ganska kul att sitta och prata gammla minnen(: sen vart det ju skol if och eftersom 2 stycken va borta från styrelsen så blev det ingen bio utan bestämmer att vi gör det nån annan dag:) travade till mariagården där det inte allt va mkt folk, så jag gick hem typ drirek.

när jag hade gått typ 100 meter så känner jag hur ont det gör i utsidan på foten, typ att det va nån sena som gjorde ont men jag fortsätter gå och spänner foten så de inte ska ta lika mkt stryk. och sen så göre typ sit ont och det känndes som att det va nån sena eller nått som gick av, det typ sprack till och sen blev foten helt kokande och typ tusen myror just där. den går de bort men det känndes lika dant sen när jag började gå igen så tillslut gjorde det så ont att jag fick lov att ta av mej skon, jag hade ju minna högklackade då förståss och dom är typ 11 cm höga. så det vart att gå med ena skon på och andra foten barfota med bara ett par nylonstrumpor som jag hade på mej, hela vägen hem och det är typ, min avstånds bedömning suger men typ 350 meter och det är faktiskt långt om man tänker efter.

känner också nu att träningsverken från igår kommit, bara ett tecken på att man måste träna oftare men specielt sköt äre iaf inte. aja, mkt skrivet vart de men nu ska jag bara lägga in två inlägg till och sen ska jag laga mat:) hoppas det blir lyckat, ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0