Första dagen i skolan!



Nu har min första dag iskolag gått efter att vi haft jul lov. måste säga att den faktiskt va bra för det vart typ inge jobb förutom på prästvalen som faktiskt är roliga och då äre bara kul att joggga men annars har vi inte behövt jobbat nott alls, det blir bara imorgon vi måste göra det och så blire styrka på idrotten, suck-.- fast det är bra endå för jag måste bli lite starkare. på msuiken håller jag på att llära med melodin på living on a praier eller hur det stavas, mkt kul! tänker på idol kevin varje gång jag hör den. men skoladagen va faktiskt lyckad typcker jag och så kom jag inte försent heller, utan 5 min tidigt;) tummen upp för mej(Y) sen slutade vi vid tre också så nu har jag typ nyss kommit hem och så vart det att käka gröt:D mkt gott tycker jag att det har gått och blivit vilket är jätte bra eftersom det är så nyttigt =D men nu ska jag fortsätta kolla på gammla avsnitten av one three hill, ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0