Håkanbråkan gör feelingen;)

Har fått sommar noja, sommar sommar sommar är det ända jag vill ha nu! eller ja nästan iaf, kläder och sånt också ju men endå;) sitter iaf och dunkar massa gammla håkan hällström låtar och jag har hans musik i mej verkligen.  han är så jävla bra så de finns inte, han har en begåvning att skriva låtar som vekligen inspererar en och musik som gör att man bara vill ha sommar och sol och skutta runt av gädje och håkan konsert. han skulle ju komma till västerås om han inte redan gjort de och det va meningen att jag skulle gå men så har jag inte tagit mej tiden att fixat biljetter och jag är så arg på mej själv för de. aja häldre ser jag på han i sommar utomhus.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0