H&Ms vår kollektion

jag såg nyss att jag fått hm katalogen så jag kollade igenom den sen vart det att gå in på hemsidan och kolla lite närmare:) hittade massa snygga asoccearer, skor, bikinis och kläder! jag är extermt kär i dom blåa jeans chinosarna och är 99 % säker på att dom kommer finnas i min garderob till våren. jag är också väldigt på för skorna och örhängerna. fast jag vet inte riktigt hur jag gör för jag vill ju åka till stockholm där det troligen finns nått fint och då eftersom jag inte har så mkt pengar mer än barnbidraget så får man en väldans beslutsångest för jag kanske hittar finare saker jag vll ha till våren, och dessutom är jag rädd för att kläderna inte ska passa, eller om jag köper skor så är de ju svårt med stoleken för det kan va ganska olika, likadant med bikinisarna. men men dom blåa chinosarna blire nog;)


 

Gud så jag är sugen på vårshopping. läääängtar!!!!



Kommentarer
Postat av: rebeccav

den blå/vita bikinin är min!

2009-01-02 @ 20:28:02
URL: http://rebeccav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0