lördagendentredjejanuaritvåtusennio.

Jag har nyss kollat på wallander - innan frosten. jag har sett den typ tusen gånger men den är ändå läskig och bra:P dom är typ idioter dom där dummingarna och det skulle inte förvåna mej om det fanns såna personer nu. och stefan är fulare i den filmen än vad han igentligen är för igentligen är han as het;D jag har också lagt märka till en sak på lets dance reklamen och jag tror om jag ser rätt att blondin bella ska va med:P äre nån mer som har märkt de? tycker iaf att det är lite smått kul, ett skämt om jag får säga så. menmen viss gillar't väll. så jag hoppas både och att de är de, asså om hon ska va med så blire ju intressant att se hur lyckat de blir men jag hoppas endå inte att hon är de för då kommer hela programmet kännas så mkt oseriöst, jag tycker blondin bella helt och hållet känns oseriös. men det är min uppfattning de. om det inte blir mer tv nu så blir det nog att sova och igentligen vill jag gå ut och gå imorgon bitti men jag chansar på att mamam inte vill följa med för att det är för kalt och jag kommer troligen också tycka de;) sorry föresten att jag inte laddat upp bilderna från nyår. jag får väll ta mej i kragen nån dag när jag har tråkigt ;) ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0