Ny dag, Nya andetag

Hemma från skolan nu för en stund sen och sitter med en stor kopp tee och två chocklad rutor. Fick gå hem i snöstormen. okej skulle väll inte säga storm men det blåste och de snöade och då blire snö storm;)jag blir riktigt ledsen av att tänka på de, jag har ju liksom redan börjar planera sommar kläder jag ska köpa och så kommer snön, en stock suck verkligen-.- pluss att jag får lov att ha vinterjackan och jag gillar inte den.

aja, började halv nio idag. en kvart senare än vanligt men den kvarten är faktist värdefull. sen har vi planerat hemkundskap och lite sånt och det har faktist varit en väldigt seg skoldag måste jag säga. men idrotten va skapligt rolig. jag har inte kommit på nått att forska om heller men det kommer snart för jag måste verkligen göra de för att få mvg.

ajuste, skulle visa hur min blekning gick och jag kan ju berätta att vi hade jeansen i badet hela natten men det vart ingen skillnad så ett tips, gör dom inte i badet. men när mamma kommer hem så ska dom in i maskin och vi får se hur det blir. jag hoppas det funkar och blir bra. nu ska jag kolla one three hill snart som jag som vanligt gör varje dag vi den här tiden ;) hörs ikväll och då kommer nog repotaget om jeansen ;) ciao~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0