2009

jag är grym ledsen att jag inte skrev nått igår på hela dagen men jag ahde verkligen fullt upp hela dagen, städa fixa mej duscha duka laga mat allt de där. så jag hann verkligen inte, men som tur är så gör jag dat iadag ist ;)

Igår stressade jag först skiten ur mej hela dagen, sen kom folk och vi började laga mat. tacos blev det så klart ;D vart gott gott=D sen sjung vi sing star och jag vann inte en endå gång -.- som vanligt.. ja ja man kan inte va bra på allt, eller? men det va roligt iaf och det är ju huvudsaken, sen så vart det ut och poffa en pommac och ha trevligt och sen så dunkade vi musik och dansade:D kulkul. tillslut dog vi ut för vi tänkte va i centum vid 12 slaget men vi gick ut lite för tidigt så det va helt dött i hela skultuna, skit tråkigt men så jick vi runt lite och tillslut kom det iaf lite folk men det va inte många alls i centrum men whatever, vi träffade eve och jesper iaf=) sen drog vi tillbaks till mej och va trött och frusna som isbjörnar och vi satte oss i källaren och prata och sånt sen vi halv fyra så slocknade vi i källaren :) efter att ha sovit i vår sjukt skönna bäddsoffa så vaknade vi vid 11 tror jag och sen satt och snacka och så och sen hade alla åkt hem förutom fanny och då vart det spela lite monopol med henne;) mkt trevligt nyår, tack för de tjejer och robin (:

Jag är extremt trött och känner bara för att lägga mej i sängen och kolla på tv så ska göra de nu och orkar inte ladda upp massa bilder men här är ett smakprov iaf;)


Kommentarer
Postat av: sofia favaro

tack själv. det var skitroligt! :D<3

2009-01-01 @ 17:14:02
URL: http://favaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0